"Тежко на оня народ, който се самоотрича и самоунищожава. Народ без доверие в силите си, без обич към своето, колкото и скромен и да бъде, е народ нещастен." (Иван Вазов)

Дима Дюлгярова в дрипльо е влюбена

Снимка Стоян Радулов
Думите ти говорят едно -
лицето ти друго.
До теб съм в добро и в зло.
(Неродена мома и съпруга.)

Пред теб съм - вървейки назад,
зад теб - изпреварила сянката.
Какъв непредвиден обрат
ми спретна съдбата.
Мамка му!...

А твоят живот си тече,
сякаш нищо няма за случване.
Ти - все същото старо момче,
аз - момичето за разпускане.

Ти - семейният good капитал,
аз - страничният разход (излишният)...
Гордо стъпваш - почти осъзнал,
че си по-нависоко от бившия.

Извинявай, но нещо невред
ме притиска съвсем под лъжичката.
Ти, приятелю, твърде зает
в този пробег, изгубил си нишката,

който води към моя олтар,
съвсем като в преизподнята,
дето чувстваш себе си цар
срещу мене - изгодната.

Sory, моето мъжко момче -
интереса отдавна изгубих
към царствени, славни мъже...
Днес в дрипльо съм влюбена!

Стихове Дима Дюлгярова

Няма коментари:

Публикуване на коментар