"Тежко на оня народ, който се самоотрича и самоунищожава. Народ без доверие в силите си, без обич към своето, колкото и скромен и да бъде, е народ нещастен." (Иван Вазов)

Дебют: Станислава Арбалиева с "Дяволски ангелско"

В село Баня, снимка Станислава Арбалиева
Дяволски ангелско

Дойдох и взех това, което ми трябваше. Дългата ми подредена коса, сините очи и ангелско изражение те заблудиха и аз ти отнех най-скъпото. Сега вървя по тясна уличка, вятърът разрошва косата и дразни очите ми. Присвивам клепачи, но още те виждам. Пред мен е онази гледка, в която ти рониш тежки сълзи, а те превръщат пепелта в кал. В главата ти гъмжи от въпроси... Смяташ, че животът ти е измислица. Ах, каква драма. Нагледала съм се на много такива. Ловко откраднах хиляди сърца като твоето.
Продължавам да вървя по тясната уличка, но ти не спираш да ридаеш. Усмихвам се. Но ти не смятай, че съм безчувствена. Някога и аз бях като теб - мечтаех и обичах, копнеех и се вричах на непознати. Но и моето сърце беше откраднато. Затова тръгнах и аз да крада, за да компенсирам липсата. Може би започнах, за да си върна моето или просто за да забравя празнотата.
Не се чуди дявол ли съм, ангел ли съм. Все тая. Сърцето ти ми трябваше. Дойдох и взех нужното. Откраднах го дяволски ангелско.

Тачката, кор. от Баня
(Станислава Арбалиева )

______________________________
Станислава е един от новите членове на групата на "Чат-пат" във Фейсбук, родом от панагюрското село Баня. Предложи ни няколко свои поетични творби - предимно интимна лирика. От тях най-много ни допаднаха няколко импресии (поезия в проза) и избрахме да започнем представянето на нейното творчество в "Чат-пат" именно с "Дяволски ангелско"

Няма коментари:

Публикуване на коментар