"Тежко на оня народ, който се самоотрича и самоунищожава. Народ без доверие в силите си, без обич към своето, колкото и скромен и да бъде, е народ нещастен." (Иван Вазов)

Гавърверсия: Дунавски вълни `2012

Художник Иван Кутузов
Дунавски вълни `2012
(предизборна гавърверсия)

Тих бял Дунав се вълнува,
Белене шуми
и АЕЦ-ът отпътува,
Бог да го прости!

Нов маршрут му се съзирва -
Козлодуйский бряг!
Добрев бодро заподсвирва
и развя байряк.

Мигом още рой юнаци
му припяват там.
Пусти финикийски знаци
как разгарят плам!

Горд отпреде им застана
мъдрият им вожд,
чак на Путин се заканва,
реже като с нож.

- Аз глава съм на народа,
момци са ми тез.
С енергетиката родна
Аз търгувам днес!

И на цяла България
ток пак Аз ще дам!
Де какво ще се закрие -
туй решавам сам!

Сал Овчаров – руснак същи
дърпа се - тогаз
Бойко люто се намръщи
и реве на глас:

- Туй го искам, не се моля!
И Аз имам план.
Тук се слуша мойта воля!
Как не те е срам?!!!

Вий лъжете народа
с референдум благ,
но сте крали като орда,
иска ви се пак!

И гласът му става страшен –
при тия слова
Сергей бледен и уплашен
го тресе глава.

А дружината запява
песен като в бой
и байряка си развява
гордо с ГЕРБ-а свой.

- Братя! - вика им войвода
със гърмовен глас.-
скоро с нов мандат народа
ще дарува нас.

Ний на думи сме най-вещи,
и най-вече Аз.
Нам сърцата са горещи,
гладни сме за власт!

Менти-шменти ще изпитат
грозната ни мощ,
в миша дупка ще ги тикам
докле Аз съм вожд!

А във тази дандания
шепне глухий глас
„Боже пази България,
от самите нас!”

Ванчо Саксиев

Няма коментари:

Публикуване на коментар